Wednesday, December 06, 2006

Proeflapje


Mmmmmmmmmmm, geen geweldige foto. Een proeflapje van het nieuwe garen, maar ik weet nog steeds niet wat het moet worden. Nog een paar computerwanten?
Nu vergeet ik nog helemaal te melden dat alle baantjes bedekt zijn met compost! Er ligt nog een bultje compost, maar dat wordt tzt wel weggewerkt of naar elders verplaatst. Ik had de banen al opnieuw willen doorfrezen, maar het weer zat niet mee. Regen en harde wind, en dat zijn geen omstandigheden waarbij je wilt frezen. Hopelijk laten de planten nog even op zich wachten. Ondertussen werk ik hard door om brood op de plank te krijgen. Als de planten de grond in moeten zal er van werken niet veel komen, en ik wil met kerst natuurlijk wel een heel gebraden varken op tafel kunnen zetten. ;-)))

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home