Friday, November 03, 2006

Witte wieven en volle maan

Met dank aan Mootje is de container nu KLAAR! Het was een heel gepuzzel, en elke keer ontdekten we weer iets wat anders moest, maar nu zit hij helemaal goed in elkaar. Ik ga de vloer morgen in de oxaanolie zetten, en dan kan de tractor erin. Joepie! Dat vind ik toch wel een mijlpaal.
Maandagochtend heel vroeg (half acht!) wordt er 60 ton, oftewel 75 kuub compost gebracht. Twee vrachtwagens vol. En dat moet ik allemaal over het landje uit gaan scheppen. Ik weet nog niet precies hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, maar er zal wel een oplossing komen.
Vanavond heb ik grondmonsters genomen, in het gezelschap van witte wieven en bijgelicht door een bijna volle maan. Het had wel iets mystieks. Vreemd om vanuit zo'n gewijde sfeer weer naar de drukke stad te rijden.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home