Monday, October 09, 2006

Hulptroepen

Afgelopen weekend veel werk verzet, zowel voor de kwekerij als de verkoop van het huis. M'n ouders kwamen zaterdagochtend vroeg. Mo en ik gingen een minitractor met frees bekijken. Ruben logeerde bij mij en had natuurlijk oppas nodig, vandaar dat pake en beppe waren opgetrommeld. Die wilden toch al langs komen om bij mij in huis te klussen, dus dat kwam goed uit!
Terwijl Mo en ik de Kubota keurden, hebben m'n ouders m'n slaapkamer een ander kleurtje gegeven. In plaats van knalgeel is hij nu beschaafd crème. Ik denk inderdaad dat het beter is voor de verkoop, maar ik mis m'n vrolijke, kanariegele muurtjes! We hebben ook m'n hemelbed onthemeld, en de kamer lijkt een stuk groter. Nu nog andere gordijnen voor de ramen, en de verkoop wordt een 'eitje van een fluit'. ;-)
De tractor (want die werd goedgekeurd) wordt dinsdagavond gebracht bij het bessenveldje. Dan is daar nog geen onderdak, maar gelukkig mag hij net om het hoekje bij Jos en Elsemari in de tuin staan. Super! Ik heb een container geregeld waar hij in kan staan, maar het duurt ongeveer een week voor die er is. Dan is dat gelukkig geregeld. Er blijft nog genoeg over om te doen, maar daar moet ik maar niet te veel bij stilstaan. Ik moet alles stapje voor stapje regelen, anders groeit het me boven het hoofd, en dat zou toch zonde zijn!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

O, wat stoer, zo'n Kubota. Laat iemand ff een foto nemen terwijl je de buurt onveilig maakt :-)

2:53 PM  
Blogger Grietje said...

Daar heb ik jou toch voor?!

3:44 AM  

Post a Comment

<< Home