Wednesday, October 25, 2006

K*tcontainer

Maandagavond is de container, als bouwpakket, gebracht. Dat was nog niet zo eenvoudig, omdat ik wilde dat hij werd afgeleverd op de plek waar hij komt te staan - achter op het landje. Daarvoor moest de enorme vrachtauto die hem kwam brengen een klein zandweggetje oprijden en moest de container over een haag worden heengetild. Het was een hoop gedoe (voor de chauffeur die hem kwam brengen, niet voor mij), maar het lukte.
Vandaag met m'n vader en Mohamed een poging gewaagd om de container in elkaar te zetten. En dat lukte niet! Er zat een zijwand bij die niet helemaal jofel was. Voor we daar achter waren, hadden we hem al op allerlei manieren geprobeerd vast te zetten. Toen we besloten hadden om dan eerst maar de andere wand vast te zetten drong het tot ons door dat er gewoon iets mis was met de eerste wand. Balen, zeg!
Gelukkig deed het bedrijf waar ik hem had gekocht niet moeilijk. Ik moet hier weer een pakketje van maken (dat is trouwens nog lastig genoeg), en dan komen zij hem halen en een nieuwe brengen. Nu maar hopen dat die wel goed is!
Ik ben wel ontzettend blij met de hulp die ik links en rechts krijg. Vandaag van m'n vader en Mo (en van Elsemari die thee met koek langsbracht), komende zondag van Ina en Hilda die komen bosmaaien. Ik hoop dat we dan meer succes hebben dan vandaag!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home