Monday, November 06, 2006

Oeps!



Gisteren een ongelukje met de tractor gehad. Echt ont-zet-tend dom. Maar het is alweer gebeurd en zeuren over gemorste melk heeft geen zin, schijnt.
Ik wilde de tractor in de container rijden. Omdat de container vrij hoog staat, moest ik dus ook met de tractor omhoog. Dat hoeft geen punt te zijn, alleen hing de frees er nog achter. Daardoor kiepte de tractor eerst achterover en ging hij toen met een rotvaart de container in, tegen de achterwand aan! Ik kukelde van de tractor, of ben er zelf afgestapt, dat weet ik niet meer. Ik hoorde mezelf krijsen: Stoppen, stoppen! Ik kon even niet meer bedenken hoe ik de tractor uit moest zetten. Ik kreeg het gelukkig wel voor elkaar, maar toen was het kwaad al geschied: Een ontzette achterwand en een bont-en-blauw-been. Ik hoop dat ik samen met Mo (mijn redder in nood en rots in de branding bij dit hele project; ik kan het niet vaak genoeg zeggen!) de wand weer goed kan krijgen. Dat been komt vanzelf wel weer in orde.
En vanochtend werd de compost gebracht. Twee dikke vrachtwagens vol. Toch valt het me mee hoeveel het is. Het lijkt me niet onmogelijk om dat over het landje uit te scheppen. Een hele klus, weliswaar, maar niet onmogelijk. Vooral niet met 'a little help from my friends'.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home