Tuesday, January 16, 2007

Bod!

Het lijkt erop dat m'n huis is verkocht. De mensen die eerder al een bod hadden uitgebracht, hebben vandaag zes euro boven de vraagprijs geboden. Ik heb meteen toegehapt. Ik had nooit verwacht de vraagprijs te krijgen, laat staan zes euro extra. ;-)
Nu moet het koopcontract worden getekend, de kopers hebben daarna drie dagen bedenktijd, en ze moeten de financiering rond krijgen. Ik hou dus nog een slag om de arm. Maar het begin is er.
Wat een opluchting dat ik in huis weer m'n eigen gang kan gaan, er weer een vieze bende van kan maken en weer spruitjesstamppot kan eten wanneer ik dat wil.

Labels:

2 Comments:

Blogger Elina van der Heijden said...

Spruitjes? Wat is er met de zuurkool gebeurd?

:-)

6:44 AM  
Blogger Grietje said...

Nou, die wordt ook nog gewoon klaargemaakt en gegeten, hoor. Maar de spruitjes hebben echt even moeten wachten. Dat wilde ik de huizenkijkers écht niet aandoen. :-)

1:15 PM  

Post a Comment

<< Home