Sunday, September 28, 2008

Mist





Vandaag gewerkt op de kwekerij. Vanochtend zorgde mist voor een heerlijk herfstig sfeertje.
De struiken staan er over het algemeen goed bij. Ik ben het gedeelte met de sierkweetjes aan het wieden. Dat is heel hard nodig, want die worden overwoekerd door gras en klaver. Een flink aantal heeft dat niet overleefd, maar dat is niet anders. In de winter kan ik zien hoeveel slachtoffers er zijn gevallen, en kan ik weer gaan inboeten.
Verder heb ik nog een flinke hoeveelheid (3 kilo) rozenbottels geplukt. Op dit moment zitten ze in de sapketel. Ik ben benieuwd of er genoeg sap uitkomt om gelei of jam van te maken.

Labels:

1 Comments:

Blogger Elina van der Heijden said...

Prachtig hè, zo'n herfstsfeertje!

Succes met het brouwen :-)
liefs, Elina

3:11 AM  

Post a Comment

<< Home