Sunday, April 20, 2008

Maaitijd







Nee, dit zijn geen foto's van mijn kwekerij. Ik ben gisteren druk aan het werk geweest op het veldje, maar ik was mijn fototoestel vergeten en ik kan dus niet laten zien hoe mooi alles erbij stond (vooral de bloeiende paardenbloemen!). Daarom deze keer wat foto's van collega-kwekers: De bovenste drie zijn genomen bij de Fledder (www.defledder.nl); de onderste drie bij de Lauwershof (www.lauwershof.com).
Gisteren voor het eerst in het nieuwe seizoen gemaaid op het veldje. De struiken en de klaver staan er prachtig bij, met uitzondering misschien van de mahonia. Ik weet niet precies waarom ze het minder naar hun zin hebben dan de andere struiken, maar ik hoop dat het allemaal nog goedkomt. In het ergste geval moet ik ze rooien en een andere struik proberen. Voorlopig zie ik het nog maar even aan.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home