Tuesday, March 18, 2008

Shit!









Afgelopen vrijdag heb ik eindelijk het landje bemest. Ik had het al eerder willen doen (omdat het nog steeds vrij zacht is lopen de planten al vroeg uit), maar dat lukte niet. Het bleek een hele strijd te zijn om mest te vinden met een hoog kaligehalte (want dat heeft mijn landje nodig) die toegestaan is op een Skal-gecertificeerd bedrijf. En toen ik de mest had gevonden bleek het een hele toer te zijn om het te bestellen. Veel bedrijven bellen of mailen niet terug, komen afspraken niet na, geven verkeerde informatie......... Om een punthoofd van te krijgen.
Het bemesten zelf daarentegen bleek een eitje van een fluit te zijn; ik was er in één dag mee klaar. Meteen even de maaier weggebracht voor een winterbeurt, en ik ben helemaal klaar voor een nieuw seizoen!

Labels:

4 Comments:

Blogger Elina van der Heijden said...

Ha, het is dus eindelijk gelukt de mest te pakken te krijgen!

Mooi die gele bloemen!

6:34 AM  
Blogger Grietje said...

Jammer dat je ze niet kunt ruiken, want ze ruiken ook nog 's heerlijk!

6:41 AM  
Blogger Elina van der Heijden said...

M.a.w. ik moet dus binnenkort maar es op de fiets stappen... :-)

7:06 AM  
Blogger Grietje said...

Precies! Misschien kunnen we wat afspreken en daar gezelli een bakkie doen. Maar dat kan een andere keer (als de bloemen al lang weer zijn uitgebloeid) natuurlijk ook nog wel. Want om in de vliegende storm helemaal naar Eelde te fietsen in ook zo wat........

7:27 AM  

Post a Comment

<< Home