Sunday, February 10, 2008

Voorjaar in februari





Het is februari, en dat hoort toch de koudste maand van het jaar te zijn, maar het lijkt wel voorjaar. Het is de afgelopen dagen zacht en zonnig geweest. Op de kwekerij beginnen de struiken alweer uit te lopen. Alleen aan de berberissen is nog niet veel te zien - die komen blijkbaar wat later op gang.
Ik ben klaar met inboeten, en probeer nu de graskanten langs de rijen met struiken bij te werken met de bosmaaier. Een linke klus, want voor je het weet neem je een struikje mee en kun je weer van voren af aan beginnen met inboeten........... De bosmaaier liet het gisteren halverwege afweten, dus voor ik verder kan moet ik die laten repareren.
De bovenste twee foto's zijn zoekplaatjes, maar ik weet wat erop te zien is, daarom heb ik ze lekker toch geplaatst.

Labels:

1 Comments:

Blogger Elina van der Heijden said...

Heerlijk hè! Ik heb vandaag en gisteren ook aardig wat plaatjes geschoten...:-)

Balen van die maaier, joh. Hopelijk is die gauw weer gemaakt.

10:59 AM  

Post a Comment

<< Home