Thursday, March 16, 2006

Deet

Gisteren had ik in Amersfoort afgesproken met een van de mensen die op m'n advertentie in De Kleine Aarde had gereageerd - Martha. We hadden een week geleden al telefonisch contact gehad en ons verbaasd over onze overeenkomstige achtergrond. We houden ons namelijk allebei bezig met zowel talen als 'de groene sector'. En dan is er natuurlijk nog onze passie voor bessenstruiken!
Het was spannend om Martha te ontmoeten. We hadden afgesproken op het station in Amersfoort. We wisten ongeveer van elkaar hoe we eruitzagen, en in plaats van een krant zou ik een bessenboek onder m'n arm houden. :-) We hadden elkaar zo gevonden, hebben een beetje giebelig kennisgemaakt en hebben daarna in een brasserie bij een kop koffie onze plannen doorgesproken.
Ik vond het erg leuk om te praten met iemand die zo'n beetje dezelfde plannen heeft als ik. Onze plannen en ideeën komen natuurlijk niet helemaal overeen, maar grotendeels wel, en ik heb alle vertrouwen in een vruchtbare samenwerking. Ook als we niet samen één bedrijf zouden opzetten, kunnen we elkaar altijd nog met raad en daad bijstaan.
Ik voel me weer helemaal geïnspireerd en ben er nog meer van overtuigd geraakt dat de plantage/boomgaard er ook werkelijk gaat komen.
Ook leuk is dat Elina heeft aangeboden het hele proces (te beginnen in Eelde) te fotograferen. Wie weet kunnen we daar ooit nog 's een leuk artikel bij schrijven!

Labels:

1 Comments:

Blogger Elina van der Heijden said...

Persies! En anders kun je er altijd nog je blog mee 'opleuken'.

(Dat laatste tussen aanhalingstekens uiteraard, want ik zou niet de indruk willen wekken dat-tie zo niet leuk is.)

Ach, je snapt me wel ... :-)

4:39 PM  

Post a Comment

<< Home