Saturday, May 24, 2008

Orvelte






Vorig weekend heb ik samen met Hilda, Ina en Henske op de voorjaarsmarkt in Orvelte gestaan. We hadden een kraam met huisvlijt, kunst met een knipoog, planten, jam en kaneelbolletjes. Zaterdag was het koud en guur en trok de markt weinig bezoekers. Zondag was het stralend mooi weer en liep het gewoon storm. We hebben flink wat verkocht, maar nog veel belangrijker: we vonden het allemaal erg leuk, en voor herhaling vatbaar. Die herhaling vindt plaats in Pesse, op 8 en 9 juli.

Labels:

6 Comments:

Blogger Elina van der Heijden said...

Joh, wat leuk! En wat snel al!! Ga je van te voren weer van alles maken?

liefs, Elina

12:39 PM  
Blogger Grietje said...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dus ik krijg het nog heeeeeeeeeeel druk. :-))

3:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

En jullie hadden het leuk er uitzien! Ik heb er ook iets heel lekkers gegeten, die ...... moet je beslist weer maken voor de volgende markt.
Gr. Elsa

6:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Voor de tweede keer, net ging er iets mis! Jullie hadden het er leuk uitzien. En de ..... was heel lekker, moet je voor de volgende markt zeker weer maken. Gr. Elsa

6:56 AM  
Blogger Grietje said...

Ha Elsa, leuk je hier aan te treffen. Ben toch wel heel benieuwd wat ik jullie op de markt heb aangesmeerd............ ;-)

12:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kaneelbollen bedoel ik hoor!
mmmmmmmm zo lekker,zegt Elsa

2:09 PM  

Post a Comment

<< Home