Thursday, February 08, 2007

Klaar!



Het voddenkleed en de computerwanten (want dat zijn het uiteindelijk toch geworden) zijn af. Ik ben over beide projecten erg tevreden. Het kleed is mooi geworden (kan straks mooi op zolder liggen!) en de computerwanten zijn heerlijk warm (want van wol). Omdat ledigheid des duivels oorkussen is, ben ik meteen aan een nieuw project begonnen: creatief met sisal. Ik heb ooit al een mandje gebreid van dit materiaal. Niet aan beginnen als je aanleg hebt voor tennisellebogen! Haken gaat iets beter, maar het blijft natuurlijk stug materiaal. Geen idee wat dit gaat worden. Een breibak? Jaren '60 fruitmand? Het is nogal knoefelig, dus ik weet überhaupt niet of het wel íets kan worden.
En natuurlijk heb ik ook hard gewerkt op de plantage. Alle opgekuilde planten staan in de grond. De weersomstandigheden zijn niet heel gunstig: vorst, sneeuw, harde wind, maar ik hoop dat ze het overleven. Fingers crossed!
Tot slot nog twee bummers. De cursus fruittelen met bezieling gaat niet door. Nu moet ik zelf maar uitvogelen hoe ik vol bezieling voor m'n plantjes moet zorgen. En het bureau dat m'n bodemonderzoek zou uitvoeren is van de aardbodem verdwenen. De site is nog in de lucht, maar ik krijg geen antwoord op m'n mails, en ik kan ze ook niet telefonisch bereiken. Ik heb een ander bureau gevonden dat een bodemonderzoek kan doen, maar nu moet ik weer tig (40!) monsters nemen. :-(( Wat een gedoe, ja!

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Elina van der Heijden said...

Volgens mij is dat een supergroot kleed geworden!

8:29 AM  

Post a Comment

<< Home