Friday, February 09, 2007

Ergernis


Wat is dat toch met mannen? Zodra ze een vrouw met iets bezig zien, menen ze dat ze met 'goede raad' op de proppen moeten komen. Op de kwekerij ook. Vrijwel dagelijks stoppen er mannen die willen weten waar ik mee bezig ben, en dan zogenaamd met goede adviezen komen. Bah, bah, bah. Vandaag ook weer. Een hovenier van de gemeente bemoeide zich tegen de kwekerij aan en had voortdurend opmerkingen als: 'Je moet wel dit, en je moet wel dat'. Ik moet gvd helemaal niks! Tot overmaat van ramp zei hij ook nog: 'Ik kom binnenkort nog wel een keer kijken'. Ik dacht het niet. Misschien moet ik een bord op het hek spijkeren: U (man met goede raad) bent hier niet welkom!! Of: Hou alstublieft uw adviezen voor u. Of gewoon: Rot toch op, l*l.

Misschien moet ik toch nog 's een cursus 'hoe word ik een bitch' volgen.

Labels:

4 Comments:

Blogger Elina van der Heijden said...

Hahaha. Volgens mij hoef jij die cursus niet te volgen, hoor. Als ik dit zo lees weet je precies hoe je je als een echte bitch zou kunnen gedragen.

1:07 PM  
Blogger Grietje said...

Ja, maar nu moet ik het nog wel in de praktijk gaan brengen, en dat wil nog niet zo lukken. :-(((

1:32 PM  
Blogger Elina van der Heijden said...

This comment has been removed by the author.

2:13 PM  
Blogger Elina van der Heijden said...

Nou gelegenheid tot oefenen genoeg, lijkt me zo .... :-))))

En verder moet je maar denken, het zegt uiteindelijk alleen iets over die mannen, niets over jou.

2:33 PM  

Post a Comment

<< Home