Wednesday, July 18, 2007

Faits divers




Zonet heerlijk in de tuin gewerkt. Alweer een tijdje geleden heb ik met Ina planten uit de tuin van m'n oude huis gehaald en in de tuin van het nieuwe huis gedrukt. Zonder de grond voor te bereiden hebben we ze zo in de vette klei gepropt, alles teruggeknipt, compost eroverheen gedaan en........... ze zijn wonderwel aangeslagen. Ik heb er nog geen foto van gemaakt, maar dat komt binnenkort.

Wel een foto van de kraan die de cunetten heeft uitgegraven, zand en klei heeft aangebracht en de tuin heeft geëgaliseerd. Wat een klus! Maar de werklui hebben keurig gewerkt en alles heel mooi afgeleverd. Het enige minpuntje is dat ze ook mijn 'moestuintje' hebben omgeploegd. Dus ik ben m'n frambozenstruiken, aardbeiplantjes, tomatenplant, courgette en Rosa Veilchenblau kwijt.

Ik weet nu ook een goede naam voor de groene kleur van mijn vloer: tuinbonengroen.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home